Regulamin sklepu Flore.pl

1. Właścicielem sklepu internetowego jest Firma Kosmetolog Iwona Jakubiak z siedzibą w Tyszowcach przy ulicy Kątek 15.

2. Zamówienia można składać przez: www: www.HYPERLINK "http://www.fore.pl/"fore.pl e-mail: info@flore.pl telefonicznie: +48 605 249 077

3. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia składane w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty i niedziele oraz w święta rozpatrywane będą od najbliższego dnia roboczego. Przyjęcie zamówienia następuje z chwilą otrzymania przez sklep zamówienia od klienta.

4. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanienumeru telefonu i adresu e-mail. Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-mail z jego potwierdzeniem.

5. Będziemy się kontaktować z Państwem telefonicznie lub mailowo w celu potwierdzenia zamówienia lub jego ewentualnego anulowania.

6. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z:

wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb sklepu,

wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży,

oświadczeniem o znajomości regulaminu działalności sklepu i jego przestrzeganiu.

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

8. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

9. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich.

10. Realizacja zamówienia złożonego przez klienta następuje w ciągu 1-5 dni roboczych w przypadku zakupu za pobraniem lub od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto firmowe w przypadku przedpłaty przelewem.

11. W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko osoby kupującej oraz numer zamówienia.

12. Brak przedpłaty należności za zamówienie w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia powoduje jego anulowanie.

13. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art. 2 ust 1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni zgodnie z art. 10 ww. ustawy. Prosimy przed odesłaniem towaru skontaktować się z nami pod nr telefonu +48 605 249 077 lub e-mailem (info@flore.pl). Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury zwrotu. Klient ponosi koszty zwrotu towaru.

14. Przy odbiorze paczki prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela).

15. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient stwierdzi wadliwość towaru, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres firmy. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia podczas transportu prosimy o dołączenie protokołu reklamacyjnego. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru (porównaj z punktem 14), sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Prosimy przed odesłaniem towaru skontaktować się z nami pod nr telefonu +48 605 249 077 lub e-mailem (info@flore.pl). Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury reklamacji.

16. Sklep Flore.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawienia oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

17. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.

18. Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część publikacji lub sklepu nie może być odtwarzana, kopiowana, przechowywana ani przesyłana w jakiejkolwiek formie przez media elektroniczne, mechaniczne, fotokopiujące i inne, bez uzyskania wcześniejszej zgody właściciela praw autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).